BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 22, 2011

23 Ramadhan@23/08/11

Salam 2 all geng blogger..lme da ak rase xupdte blog ak. Bzy gan KEJA jew!! Nk Story ckit la, bwu2 nie b4 blik KG@PERAK singgah r kejap kat kolej.. Niat ati nk jmpe jp kwan2 n junior 1 umah dlu di samping cuba tok melupakan kenangan kat kolej.. 3blan ak menyepikan diri kat Merlimau,Melaka dengan harapan dpat melupakn c dye..TTuuPP-TtUpp!! terJUMPA la kembali c dye..tetiba ati aku tersentak n automtik fikiran ak teringan kembali knangan BERSAMA c dye..3 blan ak merasa senggra tok melupakn c dye...hancur,pedih luka dihati kembli berdarah.. 1stly dye ajak kuar sama n then ak cuba menolak gan mmberi alasan.. tpi apakan daya pujuk rayu yew mmbuatkn ak CAIR!!! n mengenangkn mmber2 ak yg sme dgn yew ajk kuar...


13-15/08/11 - Hari yg pling GEMBIRA bt ak coz dpat bertmu kembali kekasih ahi wlupon dye bkan lagi GF ak n mgaggap ak bgai SCAnDAL dye..ari 1st mkan sme2 kat Medan Ikan bakar Kuala Sg. Baru, Melaka gan mmber2 ( Kecik Suxuran, Kenpachi@ Shaari Kulim, Ady Pahang n Dak Pika Melaka)...best sgt time 2 rase coz lme xjmpe n berborak gan dyeorng..aftr 2 trus g seremban jalan2 coz ady nk g serve baju raya tok family dye.. da g jln2 smpai malam so kteorg 3 cple stay lepak kat Marina.. keesokan yew pon cme but 4 ths mment lepak kat MElaka lak..jln2 karoake..happing sanad!!! eerrrmm... kegembiraan 2 xlama.. g pon dye bkan ny GF da n xaggp pon ak nie SPEW2 dihatinya.. Ak da xsggp nk stay lme lagi kat KOLEJ coz ak tkut t lagi skit n hancur ati ak

Ku Sedar!!
Jika dengar akan aku, dengarlah dengan hati. Jangan dicari siapa aku tapi
Temuilah apa yang telah hilang bagimu.
Jika esok tiada lagi rentaku,sisipkan saja panduan jika menjadi sempadanmu.
Kerana mungkin aku sudah letih. Kerana mungkin rajukku ada. Semakin lama
Semakin panjang.
Jangan dipa ndang siapa aku, kerana aku bukan siapa2 bagimu. Kerana adanya aku di sini bukan kerana kamu. Jangan di cari2 kemana aku, kerana
Kamu juga bukan siapa bagiku lagi. Kerana aku dan kamu jauh amat
berbeza. Kerana walau rambut  kita hitam namun nilai hati menjadi ukuran
jangan di sanjung, jangan diangkat, aku jua ada salahnya. Aku juga lemah. Sama
kita adalah hambaNya. Dalam mencari apa ertinaya bahagia.
 Pada 1 wajah itu, sunggguh jarak memisahkan kita. Namun tahukan kamu, ingatan aku ada kamu. Berpisah kita Cuma mati. Jangan diragui mana janji.



No comments:

Post a Comment

comment ckit..

My Great Web page
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger