BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 5, 2011

mengenali dirimu!!!




Ingin ku gapai tanganmu di saat kau tinggalkan aku,
mengapa begitu tega dirimu meninggalkan aku
disaat bahagia datang, tergamaknya dirimu.
Apakah salahku kepadamu
Tanpa bicara
Tanpa tanda
kau tinggalkan aku selamanya
rupanya selama ini kau berpura
cinta padaku
sayang padaku
di saat tangan ku berada di tanganmu
terasa saat itu manis sekali
namun kau tinggalkan aku
disaat aku bersedia untuk kau
sarungkan cincin cinta kita
namun kau berlalu pergi
mengalir airmata ini
membasahi pipi
menyentuh hati
menyentuh perasaan ini
rupanya cincin itu bukan milikku
rupanya kau bukan untukku
walau saat gembira tergambar dihadapanku
rupanya bukan milik ku yang abadi
walaupun saat itu kau pernah berkata
aku cinta padamu
dan kau adalah segalanya untukku
namun itu bukannya penentu untuk kita bahagia
ku susun indah
ku sematkan setiap kenangan kita
pada hatiku yang kau lukai
ku berjanji pada hatiku
yang aku akan melupakan dirimu
pergimu bukan bererti dunia ku akan berakhir
kerana aku punya segala-galanya
walaupun dirimu bukan pendampingku
namun aku rela melepaskannya
demi sebuah kehidupan yang mendatang
ku sematkan kenangan itu
bersama senyuman terakhir ku untukmu
ku bersyukur kerana adaNYA PAYUNG ALLAH
ku bersyukur kerana adaNYA CINTA ALLAH
ku bersyukur kerana adaNYA ALLAH DI  DALAM HATIKU
WALAU RETAK HATIKU SERIBU
NAMUN KU TEMUI SEJUTA MANISAN
DI SETIAP LUKA YANG KAU BERI
TERIMA KASIH UNTUK SEGALANYA

No comments:

Post a Comment

comment ckit..

My Great Web page
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger